Με το που καταχωρείτε την παραγγελία σας, σας εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα (παράδειγμα): “Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΣΑΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ. O αριθμός παραγγελίας σας είναι 123456. Παρακαλούμε ελέγξτε το e-mail σας. Σας έχουμε αποστείλει ένα επιβεβαιωτικό e-mail με τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας.”

Ημερομηνίες και ώρες παράδοσης: Οι ημέρες παράδοσης είναι από Δευτέρα μέχρι Σαββατο από τις 8.00 μέχρι 16.00. Για την υπόλοιπη Ελλάδα ισχύουν οι ώρες παράδοσης της εκάστοτε Μεταφορικής Εταιρείας.

Παραλαβή προϊόντων:

  • Προϊόντα που είναι άμεσα διαθέσιμα, αποστέλλονται εντός 4-7 ημερών.
  • Προϊόντα που είναι διαθέσιμα κατόπιν παραγγελίας, ενημερώνεστε για την πιθανή ημερομηνία παραλαβής τους μέσω των στοιχείων επικοινωνίας της παραγγελίας σας.
  • Τα προϊόντα αποστέλλονται στην πλησιέστερη προς εσάς έδρα της μεταφορικής εταιρείας.

Οι ανωτέρω προθεσμίες δεν ισχύουν σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει τους χρόνους μεταφοράς. Σε αυτή τη περίπτωση η ΚΑΡΑΠΑΖΒΑΝΤΗ Ι ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ι.Κ.Ε. συνεργάζεται με συγκεκριμένες εταιρείες courier και μεταφορικές. Σε αυτές παραδίδει την επόμενη εργάσιμη τα προϊόντα οι οποίες αναλαμβάνουν τη μεταφορά στο τελικό καταναλωτή.

• Σε περίπτωση που επιθυμείτε μεταφορική εταιρεία της προτίμησης σας με την οποία η ΚΑΡΑΠΑΖΒΑΝΤΗ Ι ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ι.Κ.Ε. δεν συνεργάζεται τότε τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν το πελάτη.

Έξοδα Αποστολής :

Θα ενημερώνεστε για τα έξοδα μεταφοράς στη σελίδα του Ταμείου μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.

Νησιά Αιγαίου και Ιονίου: Παρακαλούμε καλέστε μας στο 22210 84428 πριν πραγματοποιήσετε την παραγγελία σας για να ενημερωθείτε για τα επιπλέον έξοδα μεταφοράς.

Καθυστέρηση παραγγελίας: Η παραγγελία σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

• Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας: Για να μπορούμε να σας προσφέρουμε πολύ ανταγωνιστικές τιμές, παραγγέλνουμε τα προϊόντα μας από μια πολύ μεγάλη γκάμα προμηθευτών είτε εγχώριων είτε διεθνών. Υπάρχουν όμως περιπτώσεις όπου μια παραγγελία μας μπορεί να “κολλήσει” στο τελωνείο ή στη μεταφορά του, με αποτέλεσμα να μην το έχουμε στις αποθήκες μας όταν υπολογίζουμε. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς αυτό το προϊόν ή να σας προτείνουμε κάποιο εναλλακτικό. Το είδος αυτό θα σας το στείλουμε αμέσως μετά την παραλαβή του στις αποθήκες μας.

• Το προϊόν που παραγγείλατε έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο: Ανάμεσα στα 15000+ προϊόντα που εκθέτουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα υπάρχουν σπάνιες περιπτώσεις όπου ο προμηθευτής τους ξαφνικά και απροειδοποίητα ανακοινώνει ότι τα καταργεί. Στην περίπτωση αυτή υπάλληλος της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις.
Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας.

• Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή πχ. τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα. Σε κάθε περίπτωση η καθυστέρηση δεν υπερβαίνει τις τριάντα ημέρες από την σύναψη της σύμβασης.